::: This Path Maybe Difficult But The Destination Is Certain :::

Friday, March 6, 2009

circle of friend



kawan....
begitu berertinya kau
dalam hidup ini
terasa hampa
jika kau tak disisi

kawan...
kaulah tempat curahan hatiku
tempat curahan dari segala gundah gulanaku
bilapun dimanapun bagaimanapun
dalam keadaan apapun

kawan...
kau....selalu ada untukku
selalu ada disetiap waktu kuperlukan
tak nampak sedetikpun
keluh kesah dihatimu
untuk menemaniku

kawan......
ku tak ingin berpisah dari mu
rasa gundah tanpa mu

kawan....
jangan pergi dariku

*******************

Aku paling x suker bila hilang kawan ni..
Aku x suker bila aku x ade kawan..
Kerana aku suker berkawan..
Kerana aku suker melihat macam2 rentak ragam mereka..
Namun..tetapi..
Bila kawan sesama kawan bermasam muka aku buntu..
uhukk...

18 Animator Comments:

»][«n¤nØt_§ka|Ørz»][« said...

hikhikhik. bez maca sal kawan ya. mek terg0long kalik ka sik.

ie3za said...

isk2..tergolong2..bergolong2 sekali ktk cya hak3..

Anonymous said...

kawan ketawa senang dpt..
kwn menangis uhhh payah nak dpt..
kan kan...

ie3za said...

betol tu betol.

Anonymous said...

betol betol betol kata ipin..hek3
awk mcm ada masalah je dgn kwn2??

ie3za said...

betol betol betol..
ye masalah2 uhuk...
eh ni mesti peminat upin n ipin gak ni hahaha..

Anonymous said...

teruk ke masalah2 tu..
xlah..saya peminat awk je..he3

ie3za said...

huhu quite serius gak la.
erm..awk ni sape ek letak la blog awk sekali k hehe..

Anonymous said...

napa leh jd serius tue..
mesti awk tgh sedih tu kan2..
saya xder blog..saje kacau blog org..hehehe

ie3za said...

erk..sentiasa ade jek die ni hehe..sape name hak3

Anonymous said...

nak tau nama gak ke ni..he3

ie3za said...

mesti daa..x kan nk panggil awk Anonymous hahahaha...

Anonymous said...

sedap gak nama Anonymous tu kan..he3

ie3za said...

adehhh die nih haha..
alo ano
hye ano
helo ano
hahaha..

Anonymous said...

alo ieza..
hye ieza..
helo ieza..
manja gak nama saya tu kan..he3

ie3za said...

a'ah ye lah manje hak3..

Batik Biru said...

best ada kawan atau best ada sahabat? :)

ie3za said...

Batik Biru: bezt ada kawan tp lebih best lagi ada 'Sahabat' :) krn fikiran, matlamat dan perjuanagan mrk sama :)

~ T.E.S.T.A.R.O.S.A ~ © 2008 Por *Templates para Você*