::: This Path Maybe Difficult But The Destination Is Certain :::

Saturday, April 25, 2009

aku nak giler glamor kejap yek!

wwwaaaa.... aku bosan suda... huhuhuhu...

bosan dgn hidup lalala...

aku x suker... x suker... x suker...!

tapi... x seharusnya aku mengeluh sebegitu

aku perlu bersabar je

uhuuukkk...


kalaulh boleh diundurkan semula masa...

akan aku gunakan masa itu dgn sebaik2nya...

errrmm....



tetiba aku terdetik utk menjawab solan dr ssorg ini...

seseorng tu telah menguji aku dengan maksud 'IMAN'

apa maksud IMAN ???



IMAN itu... adalah 'kepercayaan yang teguh dan yakin, serta penyerahan jiwa...'

YAKIN... ialah 'kepercayaan yg kuat tanpa sedikit pun keraguan...'



tanda2 adanya iman ialah...

dengan mengerjakan apa yg dikehendaki oleh Iman itu...

[ Al-Baqarah, 2 : 3-4 ]



nk yg lebih kompleks???

[ At- Taubah, 9 : 20 ]


Aku x seharusnya menerangkan dgn panjang lebar kat sini

nanti ade yg telinga panas pulak huhu...

apa yg pasti aku dh menjawab cabaran dari sseorng itu


anda puas hati x???

hehehe...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


dgn bermurah hati aku tempek sikit gambar aku kat sini hak3..

giler glamor kejap yek

bla... bla... bla...




~ manusia yg jahat boleh berubah jadik baik ~


13 Animator Comments:

en_me said...

jeliterr tewww

Framestone said...

tertibe teringt kat kawan bro yg selalu memakai id jiwakacauonar tiap kali online

momentinlife said...

owh.. jiwa kaco?? rsa ssh nk behave msa mengalami..
bila dh lps, terus xigt..
layan je.. =)

khaLifah feDi said...

~ manusia yg jahat boleh berubah jadik baik ~


dn manusia mmg bolih berubah dlm sekelip mata kn!!!


psst cutenye..tapi x clear arr!!!

Akmar Anuar said...

hurm.....akmar pon masih cuba kuatkan iman lagi ni...kita serupa!!!! (ape yg serupe pon akmar pon xtau...wakakaka)

oit ie3za, awat nak gambar tu blur2 je...meh le tunjuk gamba yang clean & clear gituh!!! =p
sure ramai akan kate "pheeeeeewwwwwiiiiiit!!"

sape yg kate camtuh???
akmar la.....muahahahahahah *gelak gatal*

=p

Monkey D Luffy said...

aah jelita

blh perasan oleh mata keranjang ku ;p

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

en_me:
uissh..iteww ;)


framestone:
erk siap buat id lagik.
memang kacau betol la jiwa dia hak3..


momentinlife:
betol tu betol huhu


kf:
maaf..pic tu ade kesilapan teknikal sikit
hahahahaha...


akmar anuar:
biar ler hak3..
sy x nak mengundang lelaki2 yg gatal kat sini
hahaha..


monkey d luffy:
aah
mata ko memang keranjang
lalalala...

paiseh said...
This comment has been removed by the author.
paiseh said...

lu mcm tak iklas je tempek gambo...
beriman lagi kn??

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

paiseh:

memang x ikhlas wakakaka.

oit mesti la beriman lagik wakaka

Jard The Great said...

samar2 pon nmpk cun lg la.. hahaa...

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

jard:

sengaja wat samar2 hak3..

Framestone said...

sekarng nie pun kaco onar gak jiwa die... he..23x

~ T.E.S.T.A.R.O.S.A ~ © 2008 Por *Templates para Você*