::: This Path Maybe Difficult But The Destination Is Certain :::

Saturday, April 11, 2009

Dan Kita Hanya Mampu Sujud

sejak minggu lepas aku sering terdengar lagu baru mawi ft kru ni d corong2 radio. aku ni bukanlah peminat tegar lagu2 nasyid.. tp ade gak lagu nasyid yg aku minat mcm kumpulan Raihan n Hijjaz je dan yg paling aku minat la kumpulan Brothers hehe...

dan aku ni bukan la peminat setia mawi a.k.a mawi world tu adesss... cuma lagu 'Sujud' ni je yg aku minat lagpun feat dgn KRU. aku suker suker suker KRU

yg aku sgt minat hanyer lagu2 barat hehehe.. mendengar lagu x salah. sape kata kita x leh dgr lagu2 lain selain nasyid?? ajaran mane??? x salah asalkan ia x melalaikan.. lalai or x lalai ia terpulang kpd kekuatan iman diri kita sendiri.

ni aku de letak lirik lagu 'Sujud' mawi ft kru. klo korg nk donlot lagu tu korg carik la sendiri ek hehe.. aku salu ape2 lagu yg aku nk carik aku donlot guna 'Ares' je mudah & senang












lastly, terima kasih kat blogger2 yg bagik aku award minggu ni hehe...


Award from khalifah fedi ;) sgt besar n berat bangat sehhh ahaks..



Award PINKED from mrs.yanmie ;)

12 Animator Comments:

Mr PenyuBiru said...

aku pun suke KRU. suka cara diorang kembangkan bisnes.

hawa lilis suriyani said...

minat KRU...nak dengo lagu ni..

alien said...

hoho..
suka dgr lagu lame..
Mr Os- boria kuala lumpur..
hehe`

Yanmie said...

salam ieza..lama x kemari..bizi sikit. thanks yea sudi amik award tu..

pulasperut said...

layan yg sdap je..

a.b geldofg said...

tlinga aku akan bnanah bila tdengar lagu nawi

paiseh said...

ni gua nak kabor saria beso. gua dulu ex-kru gak.

ape gelak2???

13may said...

ada org kata muka aku cam Norman KRU...hehhehehhe hehhe

Thena said...

oo.lagu tok padah kitak ya kh za? ooo. best juak ..

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

waah...korg ni sumer nk jadi kru pulak yek hahaa..

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

aok minot best oo huhu..

khaLifah feDi said...

emm maceh sbb sudi terima award itu ea..cik ie3za..:)

~ T.E.S.T.A.R.O.S.A ~ © 2008 Por *Templates para Você*