::: This Path Maybe Difficult But The Destination Is Certain :::

Sunday, April 19, 2009

my lonely soul




jiwa aku sepi...

jiwa aku sunyi...

wahai jiwa mengapakah...???

apa yg kau mahu jiwa...???



sungguh jiwa ku terseksa akan suatu yg aku x rela...

sungguh jiwa ku memberontak...

sungguh jiwa ku menggelegak...



aaarrrggghhh...

perlu membuat pilihan...???

pilihan hanya perlu satu... tiada dua... tiada tiga... tiada setengah2...

seperti memilih antara dosa atau pahala...

seperti memilih antara syurga atau neraka...

seperti memilih antara betul atau salah...

seperti memilih antara baik atau jahat...

seperti memilih antara bijak atau bodoh...

seperti memilih antara rajin atau malas...

(logik x? 'Dia' sudah ciptakan bahawa kita perlu membuat satu pilihan yg tepat shj)


dan sebenarnya juga...

aku rindu "mereka" yg berhati emas itu...

aku rindu "jalan" yg penuh sukar itu...

aku rindu "saf" yg kukuh itu...

aku rindu "peperangan" minda yg menggila itu...

aku rindu "perjuangan" yg mujahid itu...

aku rindu "petunjuk" ku yg mengajar aku segalanya...



'untuk mereka yg faham sahaja...'

'jika kamu membaca entry ini, maaf kerana aku dh buat kamu semua kecewa'

'maaf kerana ku mengingkari janji2 ku'

'maaf kerana ku tidak berjuang bersama-sama kamu'



... adakah aku kandungan yg gugur ???...


... ah, aku sangat2 sedih !!! ...


~ betapa jiwa aku sgt kacau!!! ~

21 Animator Comments:

WeBViDeOKLiP said...

relax2
jgn rase sunyi
huhu

en_me said...

sodeyynyerr..

joegrimjow said...

jiwa kacau macam my niece
xley tgok laki hensem

joegrimjow said...

lusyah=lucah
lalala~

momentinlife said...

hmm jiwa mmg akn kaco sekali sekala.. layan je..

khaLifah feDi said...

emm skunk musim urg2 blog bermdh ek??hik3..wah ko pon pndi bermadah jugak..emm bolih ajar aq?


psst qm minat citer anime naruto ea?

Akmar Anuar said...

arap2 dorang maafkan ie3za..
saba tau? sebab akmar pon sedang melalui bende2 mcm ni..

paiseh said...

ape kabar ni kacau2?? gi laa jalan2 pesta buku. kacau orang kat sana lak.

Cookie Monster said...

ehh sedeyhh
namaw sedeyhh2..
meh makang cookie
heehe~

Monkey D Luffy said...

gi ler ambik angin jap ;p

a.b geldofg said...

kesian..sabar ye

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

webvideoklip:
huhu..ye2 relax2 ;)


en_me:
uhukkk..


joegrimjaw:
tgk laki ensme pun jiwa sy kacau gak hahaha..

ooo..lusyah tu lucah ek.hehe..


momentinlife:
yer..layanzzz..


akmar anuar:
sabo je la..


paiseh:
gua mau kacau lu je.boley?? ;)


cookie monster:
nk sikit cookie ;)


monkey d luffy:
meh kiter makan angin same2 hak3..


a.b geldofg:
yer..baiklah :|

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

kf:
hehehe...ko nk bermadah gak ek hak3..

psstt..aku suker gak ape naruto ;)

joegrimjow said...

macam anak sdare ku la...

Jard The Great said...

hehe... pintu tobat sentiasa terbuka laa...

takkan gugur selagi jiwa ko masih ade.. =p =p

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

joegrimjaw:
erkk.. aku jadik anak sedara ko je la hik3..



jard:
uhukk.. speechless...

HEMY said...

jiwa kacau???ko try kacau air smbil wat teh..tenteram je nnt..pastu leh minum teh tu lak tu..haaa

Anonymous said...

salam,
niza...apa khabar...
jangan putus asa pada rahmat Allah...
"carilah jalan untuk mendekatkan diri padaNya"...
pintu sentiasa terbuka untukmu...

zaila
:)

joegrimjow said...

hee
nape berenty?
ngah cari kawan blogger yg buat kejew same ni
huhu

R_tena_M_iRNA said...

sunyi ke ieza? adehhhh.. jangan sedih2 geng!!

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

hemy:
baik aku kacau air dgn pil tido. perrgg..bezt tido kah3..


zaila:
zaillaaaaa...huhu..ni mesti zarah bgtau ni ek hehe..
rindu kamu semua huhu ;)


joegrimjaw:
bukan berenti daa.. berehat jew hehe


Mirna:
sunyik tok juh teman mek uhuukk..

~ T.E.S.T.A.R.O.S.A ~ © 2008 Por *Templates para Você*