::: This Path Maybe Difficult But The Destination Is Certain :::

Monday, April 6, 2009

tak terbongkar identiti aku hehe..

waaaa...1st time kena tag.. nasib baik tag ni mudah jerk x terbongkar identiti gue kah3..

tag ni datangnyer dr pn.yanmie . yer terima kasih bebanyak2 kasih hehe..

tag nyer mudah je:
1. Letakkan gambar profile anda.
2. Terangkan apa maksud gambar itu?
3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?
4. Tag 5 lagi blogger

**********************************

1. Letakkan gambar profile anda.



huhuhu..inilah gambar profile aku..yer.. sepasang mata aku. wei betol mata aku ni tau! x de ciplak2 tau! kecoh arrr...


2. Terangkan apa maksud gambar itu?

Maksud gambar itu? erm...

Nk aku carik maksud dlm kamus mane ni? kamus dewan? kamus dwibahasa? kamus inggeris? kamus cina? kamus india? kamus jepon? bla..bla..bla...

Carik dlm kamus al-quran je ek sebaik2 kamus dan petunjuk ;)
[Al-Baqarah, 2:2]


3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?

Knp pilih gambar ni?erm...

Mata aku seksi tu yg aku letak.nape?? jeles ke wakaka.. juzt joking ;)

Yg sebenarnyer, mata merupakan organ yg sgt2 penting bg kita, termasuklah telinga dan hati ;). (hanyer mrk yg sefahaman dgn aku je yg fhm maksud aku ni hehe...)

[An-Nahl, 16:78]
Dan Allah mengeluarkan kamu dari perut ibumu dalam keadaan tidak mengetahui sesuatupun, dan Dia memberi kamu pendengaran, penglihatan dan hati, agar kamu bersyukur.

[Al-ahqaaf, 46:26]
[Al-baqarah, 2:7]
[Al-israa', 17:36]
[Al-mu'minuun, 23:78]
[As-sajdah, 32:9]
[Al-mulk, 67:23]

haa.bukak le kamus skrg!!

bendalah ape yg nombor2 tu?? hah..tu la rajin2 la bace kamus hak3.. ( <<<---- sambil2 ingtkan org sambil ingtkan diri aku jugak. aku ni bukannya manusia yg baik sgt.. byk jugak buat silap huhu)


4. Tag 5 lagi blogger ( x mo ramai sgt 5 je ckup ler hehe )

mr.penyubiru - macam2 ade kat blog dia nih!
ms. jard - my great frend ever hihi! padan muko ke kena tag hak3!
cik akmar anuar - saje nk kenakan budak comel ni hehe..
bro framestone - bro ni peramah tu yg aku suke hehe..
0_0 - byk makanan sedap2 kat blog dia..aku suke! lalala..

harap sudi jawab yek..hehe senang je la.
klo bz skip kan dulu.. lalaalalalala...

sekian terima kasihhhh!!!!

21 Animator Comments:

a.b geldofg said...

aku boikot tag

IxoRa said...

Fuhhh, tarik nafas lega....
Nasib baik bukan sy yg kena....

:P

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

a.b geldofg:
aku tau org spesis mcm ko x nk tag punyer sbb tu aku x bg ko hahaha..

Ixora:
next time awk kan kena hak3..

a.b geldofg said...

hehehehehe

khaLifah feDi said...

emm.....seksi mata tue..takut aq arr..

Akmar Anuar said...

uh, tag?
baik...akmar akan buatkan...
hurm...akmar anuar = budak comel??
OMG!!!

o_o said...

aieeeeeeeee...mek dh colop tek!!!

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

a.b geldofg:
hehehehe..panjang sengih ko nmpak ;)

khalifah fedi:
klo takut jgn tgk.tutp mate! hehe

akmar anuar:
erkk...!! udah2 ler tu susah nti terlebih perasan hak3..

0_0:
aiee.. pa nama colop2 tok bukan main kejar2 tok kah3...

Mr PenyuBiru said...

tetiba jer aku macam bingun dan tatau apa itu tag. tag tu ape yer? haha

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

penyu:
oooo..bingung ek... meh sini penyu biru tu aku nk tuka dia jadik penyu merah..lalala...

paiseh said...

jari pun organ yang sangat penting untuk menaip belog. nape tak bubuh? heh!!

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

paiseh:
cehhhh...nk kenakan aku balik ek hak3... lalala...

Yanmie said...

salam ieza...

thanks yea sudi jwb tag nie. anyway nnti gi blog amik award PINKED yea..

hawa lilis suriyani said...

jap nk cr al-quran nk buka surah tuh.. :P

pulasperut said...

pakcik xfhmlah 'tag'2 nih, mklmlah dah tue. blh cucu trangkan x? hehe..

khaLifah feDi said...

muahah..tutp mate? adeh !!! cm ner nk tgk blog nie nnti !!!

jard yg tak dpt login... said...

hahaha... niza! aku tgh mengomen dari tpt kursus.. bersawang kejap blog aku tuu... sabar ye..
minggu dpn kot aku buat tag nih..

Batik Biru said...

Salam niza,

Niza kan? Awk ni nampaknya berminat sangat dengan Al-Quran.

Selama ni saya selalu membaca dan memerhatikan blog awk dan ada banyak yang awk tahu.

Bole tak kiranya saya berjumpa dengan awk untuk mengenal diri awk dengan lebih lanjut. Kita juga boleh berkongsi macam2 cerita. Ada sesuatu yang saya hendak kongsikan bersama awk.

Fikirkanlah.... mail me at bob.charming@gmail.com.

Thanks, Wassalam.

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

yanmie:
wokeh beb!

hawa:
buka jgn x buka hehe

pulasperut:
meh ler pokcik sian dier hak3..

kf:
tgk dgn hati jek lalala...

jard:
wokeh beb!

batik biru:
errkk... errmm..
akan difikirkan..erm..

penjenayah.merah.jambu. said...

tag?oh..bahaya lah tag..abes nak dibugilkan blogger yg kena tu..huhu..

khaLifah feDi said...

emm..hik3..akn dicuba..ok..tq:)

~ T.E.S.T.A.R.O.S.A ~ © 2008 Por *Templates para Você*